Page 14 - BLUE INK 2017
P. 14

THE LEGEND AMONG
                                                             EDITORIAL


                                                                                                                                                                                           ICONS.
               L








                                       ife never stands still. ‘’Be
              the change you want to see in the world’’
              Mahatma Gandhi wisely said.
              Life is not only travelling to fancy resorts.
              Life is an authentic personal experience.
              Today, in the tourism global fora, two
              concepts are being discussed and pro-
              moted - the experiential and the authentic
              - fundamental components of the travelling
              experience.
              The term “luxury” is already old – fashioned
              and left behind. However, for bluegr Hotels
              & Resorts, the ‘democratization’ of luxury is
              in our blue philosophy and culture. For us,
              luxury has always been identified with other
              concepts: a warm smile during the stay, the
              abundance of nature around us, the energy
              of a magical place such as Crete. We never
              combined luxury with the display of wealth
              or with a use of expensive materials.
              Our belief is that simplicity, relaxation and
              spontaneous chic as well as the authentic   ΠΆΝΩ ΆΠ ’ ΌΛΆ μετράει η ζωή. “Γίνε εσύ η   αποσυμπίεσης που νιώθει ο ταξιδιώτης όταν
              experiences arise from the decompression a   αλλαγή που επιθυμείς να δεις στον κόσμο’’ είπε   αντικρίζει μπροστά του τη θάλασσα ή από το
              traveler feels when he is gazing the sea or the   ο Μαχάτμα Γκάντι. Ζωή δεν είναι να ταξιδεύεις   χαμόγελο που σχηματίζεται και τη ξεγνοιασιά
              smile and sense of carefree inspired by the sim-  για να διαφημίζεις τις διακοπές σε κάποιο   που εμπνέει το λιτό και φυσικό στυλ του
              ple and natural style of the microcosm we offer.  πολυτελές ξενοδοχείο ανά τον κόσμο. Η ζωή   μικρόκοσμου που του προσφέρουμε.
              Through this, our new adventure in print,   προϋποθέτει να ζεις αυθεντικές εμπειρίες.   Μέσα από το νέο έντυπο εγχείρημά μας,
              we affirm the principles that have guided us   Σήμερα, στα μεγαλύτερα τουριστικά fora του   επιβεβαιώνουμε όλα όσα πρεσβεύουμε,
              throughout the years, enriching Greek Hospi-  πλανήτη, όλοι συζητάνε και προβάλλουν  εμπλουτίζοντας τον ελληνικό τουρισμό με                    Portugieser Annual Calendar. Ref. 5035:   endary status can be seen in the annual calendar,
              tality with elementary values such as educa-  αυτές τις δύο έννοιες - της βιωματικότητας και   βασικές αξίες, όπως εκπαίδευση, καινοτομία,   It took Portugal’s ocean-going heroes centuries to be-  where the month, date and day can be read off at a
              tion, innovation, diversity, and transcendence.   της αυθεντικότητας, που αποτελούν θεμελιώδη  διαφορετικότητα και υπέρβαση.       come legends; IWC’s Portugieser took just 75 years.   glance.   IWC . ENGINEERED FOR MEN.
              Our priceless asset to the New Generation   συστατικά της ταξιδιωτικής εμπειρίας. Ό όρος   Η πολύτιμη παρακαταθήκη μας προς την Νέα   For it is that long since the appearance of the first IWC
              focuses on this concept of sustainable   «πολυτέλεια» έχει πια ξεπεραστεί.  Γενιά αφορά αυτή ακριβώς την ευαίσθητη                 Portugieser with a pocket watch movement marked the
              and conscientious tourism along with the   Ωστόσο, για τον όμιλο bluegr Hotels & Resorts   τουριστική συνείδηση και παιδεία της    beginning of a new legen dary era. And that revolution-  Mechanical movement, Pellaton automatic winding
                                                                                                                                                                                        system, IWC-manufactured 52850 calibre, 7-day power
              culture of offering.                 ο ‘εκδημοκρατισμός’ της πολυτέλειας  προσφοράς. Την μεταλαμπαδεύουμε στα παιδιά               ary step forward is still mirrored today in the IWC-manu-  reserve with display, Annual calendar with displays for
              We will pass it on to our children and to the   αποτελεί έκφραση της εταιρικής μας   μας και σε όλες τις μελλοντικές γενιές με τα   factured 52850 calibre. The fact that innovative new   the month, date and day, Anti-reflective sapphire-glass,
              future generations with the immortal words   κουλτούρας. Για εμάς η  πολυτέλεια είναι   αθάνατα λόγια ενός μεγάλου Κρητικού, του   technology no longer needs an eternity to achieve leg-  See-through sapphire-glass back, Water-resistant 3 bar,   Watch the video about the
                                                                                                                                                                                                                                        Portugieser Collection
                                                                                                                                                                                        Diameter 44.2 mm, Alligator leather strap by Santoni
              of a great Cretan, Nikos Kazantzakis:  ταυτισμένη με διαφορετικές  έννοιες: ένα   Νίκου Καζαντζάκη:
              “Love responsibility                 ζεστό χαμόγελο, το απέριττο της φύσης γύρω   «Ν’ αγαπάς την ευθύνη
              Say, I alone                         μας, την ενέργεια ενός μαγικού τόπου όπως   να λες εγώ, εγώ μονάχος μου                                         IWC SCHAFFHAUSEN, SWITZERLAND. WWW.IWC.COM - RICHEMONT HELLAS 210 6471310
              will save the world.                 η Κρήτη. Ποτέ δεν συνδέσαμε την πολυτέλεια   θα σώσω τον κόσμο.                                    AUTHORIZED DEALERS: • ATHENS: ORA KESSARIS - ATLANTIS - IMANOGLOU • MAROUSI: GOLDEN HALL KESSARIS • NEO PSYCHIKO: PATSEAS
              If it is lost, I am to blame “       με τον πλούτο ή την επιλογή ακριβών υλικών.   Άν χαθεί, εγώ θα φταίω»                                       • GLYFADA: IMANOGLOU • THESSALONIKI: TEMPUS - GOFAS • MYKONOS: ORA KESSARIS • CRETE: CROESUS - NILOS
                                                   Πιστεύουμε ότι η απλότητα, το χαλαρό και                                                                                   • SANTORINI: ZOE JEWELRY • KOS: VOLAKA JEWELLERY • CYPRUS: VE SHOP
                                  Gina Mamidakis   αυθόρμητο chic όπως και οι αληθινές πολύτιμες              Τζίνα Μαμιδάκη
                                Managing Director   εμπειρίες  προκύπτουν από το αίσθημα               Διευθύνουσα Σύμβουλος



       Blue       Ink
           14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19