Page 8 - THE MALL DIGITAL SIGNAGE
P. 8

Πλεονεκτιματα από τθν προβολι


                                              μζςω Digital Signage









                 • Οικονομικό
                 • Άκρωσ Στοχευόμενο

                 • Δυναμικό
                 • Ελκυςτικό

                 • Κεντρικά Διαχειριηόμενο
                 • Τελευταίασ Τεχνολογίασ
                 • Clutter - less

          Επιπλζον…


                 • Το 80% δθλϊνει ότι θ προϊκθςθ μζςω digital signage τραβάει τθν προςοχι
                 • Στο 80% των ανκρϊπων δθμιουργείται κετικι εντφπωςθ
                 • Το  73%  διλωςε  ότι  κυμάται  τθν  μάρκα  ι  τθν  υπθρεςία  που  προβάλλεται
                      ευκολότερα

                 • ενϊ το 68% τθν ξεχωρίηει για τθν πρωτοτυπία του



          Απόςπαςμα ερευνών για τη αποδοτικότητα του digital signage: Focus-Bari





                            Α. Παπανδρέου 35, 151 22, Μαρούσι
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13