Page 126 - Influencers no7_Low
P. 126

INFLUENCERS                                                                                                                       INFLUENCERS



























































                                   «Divive Green #2»,                                               «Genitalia #1»,                                                   «Divive Green #1»,
                                   Ecolines, 2018.                                                  Ecolines, 2018.                                                   Ecolines, 2018.


                                   κλεπτυσμένη, βαθιά σκεπτόμενη και με μια ευαισθησία που έρχεται να ισορροπήσει με ένα ξεκάθα-                           έκθεση «Martinos Through the Eyes of Nikomachi Confronting Maximalism». «Η ζωή μου στην Κίνα άλλαξε ριζικά
                                   ρα τετράγωνο και πρακτικό μυαλό, είναι σαν ήρεμη δύναμη που βιώνει τον κόσμο με τις αισθήσεις,                          τον τρόπο σκέψης μου. Χάνοντας το comfort zone σε μια πραγματικότητα πολύ σκληρή, συνειδητοποίησα ότι η ζωή
                                   μεταφέροντας μια πρωτόγνωρη δύναμη συναισθήματος μέσα από τα έργα της. Στα σχέδιά της διε-                              μου είναι ολοκληρωμένη μόνο σε σχέση με την τέχνη. Όποια μορφή φόβου, αμφιβολίας ή δισταγμού έμοιαζε απλώς
                           E       στιγμές και συναισθήματα στο χαρτί. «Το νερό είναι το πρωταρχικό εργαλείο μου και η διάθλαση                            στο Νυμφαίο, άντλησα την έμπνευση, τη δύναμη και την ηρεμία που χαρίζει απλόχερα η φύση και η μαγική σιωπή της.»
                                                                                                                                                           ελάχιστης σημασίας», θυμάται. «Επιστρέφοντας στην Αθήνα επικεντρώθηκα αποκλειστικά σε αυτήν. Απομονώθηκα
                                   ρευνά νέες φόρμες για να αιχμαλωτίσει την κίνηση του νερού, το φως, τη διαφάνεια αποτυπώνοντας
                                   του φωτός είναι η ενέργεια που θέλω να αποτυπώσω. Είναι μια διαδικασία πολύχρονης σκέψης και
                                                                                                                                                              Ως curator, η Νικομάχη αξιοποιεί με μαεστρία τις γνώσεις και την εμπειρία της από τους διαφορετικούς χώρους
                                   διαλογισμού, ένα πνευματικό ταξίδι για να δημιουργήσεις σε μια στιγμή – εκείνη που μετακινείται
                                                                                                                                                           που έχει κινηθεί. Χαρακτηριστικό δείγμα το Public Art στο Grand Hyatt Athens, ένα project-πρόκληση που ολοκλή-

                                   το νερό και ενώνεται με το μελάνι σαν ένα, σε μια μεταφυσική σχεδόν διάσταση.» Έννοιες όπως το
                                   φως, η κίνηση και η σιωπή αποτελούν τη βασική πηγή έμπνευσής της, που μεταφράζεται σε φόρμες                            ρωσε τον Νοέμβριο μετά από πολύμηνη έρευνα στην Αρχαία Αθήνα του 5ου αιώνα. Προσέγγισε το concept με το
                                                                                                                                                           διττό ρόλο της ως public artist και curator, με συγκεκριμένο budget να διαχειριστεί και με την επιθυμία να αναθέσει
                                   λιτές, τρισδιάστατες και διάφανες, που αποκαλύπτουν έναν αθέατο, πλουραλιστικό κόσμο, άλλοτε                            έργα σε νέους αλλά καταξιωμένους καλλιτέχνες που ζουν στην Ελλάδα ανοίγοντας ένα διάλογο ανάμεσα στο χώρο
                                   ξεχειλίζοντας από χρώμα, άλλοτε απλές και ήσυχες σε έκφραση γαλήνης.                                                    και την τέχνη. Στον ημιώροφο το έργο «Collectivity» της ίδιας, μια σύνθεση «όντων», συμβολίζει τη δημοκρατία και
                        Πολίτις του κόσμου και με ένα αστείρευτο πάθος για τις τέχνες και τα ταξίδια, η Νικομάχη Καρακωστάνο -                             τη συνάθροιση στην Αρχαία Αγορά, «Οι θεοί του Ολύμπου» της Έλλης Σοφιανοπούλου τοποθετήθηκαν στις σουίτες
                     γλου-Μπουτάρη σπούδασε Business Administration και Οικονομικά στην Αθήνα για να συνεχίσει με Public Art and                           410 και 416, το έργο «Hygeia» του Michael Cattaui επιλέχθηκε για τη Royal Suite, ενώ η σειρά φωτογραφιών «Quarry»
                     Sculpture στο Λονδίνο. Εφάρμοσε τις γνώσεις και το ταλέντο της στη «Γλυπτική Χώρου», ένα design concept που                           της Έφης Χαλιορή δίνει το στίγμα της Ελλάδας.
                     αξιοποιεί τις αρχές και τη μεθοδολογία της γλυπτικής στο σχεδιασμό χώρων, με το φως, την κίνηση και τη σιωπή να                          Σήμερα το ενδιαφέρον της Νικομάχης εστιάζει στην Τρίτη Διάσταση διερευνώντας την έννοια του ατελούς με
                     αποτελούν τη βασική πηγή έμπνευσης στο έργο της. Αποφασίζοντας να εκτεθεί και να εκθέσει την καλλιτεχνική της                         φόρμες-γλυπτά μεγάλης κλίμακας. Ξεκινάει συνεργασία με την Crux Gallery του Σάκη Παπακωνσταντίνου, ένα
                     διάσταση για πρώτη φορά στην γκαλερί Μαρτίνος τον περασμένο Απρίλιο αποκάλυψε το «μυστικό της κόσμο», γνω-                            «διαμάντι» που παρουσιάζει αθέατες δουλειές καλλιτεχνών σε στήσιμο του Σταύρου Παπαγιάννη, και σχεδιάζει να
                     στό μόνο ανάμεσα σε φίλους. Απέδειξε τη δύναμή του αναλαμβάνοντας το διττό ρόλο καλλιτέχνη και curator στην                           ταξιδέψει στην έρημο της Ατακάμα, «σε έναν τόπο που ανοίγει ρωγμές στην ψυχή σου με εκπληκτικά χρώματα».  




                                                                 124                                                                                                                               125
   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131