Page 97 - Influencers no7_Low
P. 97

INFLUENCERS                                                        INFLUENCERS







































 © ES DEVLIN STUDIO     LORDE                 Coachella, 2017                  Η Εs στήνει ένα κανονικό πάρτι μέσα σε ένα




                                                                               γυάλινο κουτί που αιωρείται πάνω στη σκηνή,
                                                                               υπενθυμίζοντας ότι η συναυλία δεν μπορεί
                                                                               και δεν πρέπει να είναι βαρετή!


 KANYE  Υeezus Tour, 2013  «Όταν συνεργάζομαι με τον Κάνιε λειτουργώ
 επικουρικά διότι είναι ένας visual artist που
 ξέρει τι θέλει», λέει η Es και το set design
 κατέληξε σε ένα οπερατικό Ηolly Mountain.






 μόδας στις συναυλίες εκπλήσσοντας κάθε φορά με   μουσική ή την παράσταση ή το έργο τέχνης. Στις πρωτιές
 την ευρηματικότητά της και με τη μεγάλη γκάμα των   που της αποδίδουν είναι η προβολή κινηματογραφικών
 συνεργασιών της. Από τη Λέιντι Γκάγκα,την Αντέλ,   εικόνων πάνω στη θεατρική σκηνή τη δεκαετία του
 την Μπιγιονσέ, τους U2, τον Λένι Κράβιτζ, τον Κάνιε   ’90, όταν χρειάστηκε να λύσει το πρόβλημα των σκη-
 Γουέστ, τη Ριάνα, τον οίκο Louis Vuitton, τη Σκάλα   νικών που δεν χωρούσαν στο πειραματικό θέατρο των
 του Μιλάνου ή την Όπερα της Νέας Υόρκης, η λίστα   78 θέσεων στο Λονδίνο. Αργότερα θα είναι από τους
 είναι μεγάλη. Τι κοινό έχουν όλοι αυτοί; Tην ίδια την   πρώτους που θα καταλάβουν την αλλαγή που έφεραν
 Es, που ξεκινάει μια συνεργασία πάντα κάνοντας στον   τα social media στην κάλυψη των μεγάλων θεαμάτων.
 εαυτό της την εξής ερώτηση: «Πώς θα κάνω το κοινό   «Μετά το 2000 οι θεατές μπορούν να φιλμάρουν το
 να νιώσει πράγματα;»   σόου από κάθε δυνατή γωνία», γεγονός που κάνει
 Η διαδικασία για ένα project μπορεί να κρατήσει 3   τη δουλειά της πιο ενδιαφέρουσα και τη συναυλία
 μήνες ή 3 χρόνια και χρειάζεται 5 ή 25 συσκέψεις αφού   καθόλου επίπεδη και βαρετή. Η Εs θα ανατρέψει τα   KANYE
 όλα αλλάζουν κατά τη διάρκεια της υλοποίησης. Πρώτα   δεδομένα οπτικοποιώντας τη φωνή ή τη μουσική, την
 θα δει το χώρο επειδή είναι το άλφα και το ωμέγα   οποία αγαπάει από παιδί, τότε που παρακολουθούσε
 για την παραγωγή, μετά θα επινοήσει «μαγικά τρικ»   μαθήματα βιολιού. Και πρωτίστως, «παίρνει στα σοβαρά
 με καθρέφτες, προβολές και οθόνες για να έχει τον   τους στίχους και το συναίσθημα, την ένταση του κοινού
 έλεγχο στο σκοτάδι και το φως –ουσιαστικά συστατικά   που κλιμακώνεται μέχρι την πλήρη απογείωση», όπως   +JAYZ  Πάνω στο θρόνο τους οι δύο σταρ μοιάζουν
 στη δουλειά της– και τέλος θα παίξει με τις κλίμακες   θα υπογραμμίσει στo τρίτο επεισόδιο της σειράς «Ab-  κυρίαρχοι αλλά και ευάλωτοι μπροστά στο κοινό
 μικρό-μεγάλο, καθώς δημιουργεί ένα περιβάλλον για τη   stract: The art of design» που της αφιέρωσε το Netflix.  Wtt Τour  τους. Ένα παιχνίδι δύναμης κι αδυναμίας, που
                                                                               γοητεύει τη set designer.



 094                                                            095
   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102