Page 108 - Athens-Riviera-Summer-25
P. 108

ATHENS RIVIERA JOURNAL
                                                                           influence                                                                                                                                             SPECIAL FEATURE





                   “My memories of the                                                   Πέρα από τα 300+ βραβεία που έχετε λάβει, ποια υπήρξε μια
                                                                                         απροσδόκητη μορφή “αναγνώρισης” που κρατάτε;
               Athenian Riviera involve                                                  Μια από τις καμπάνιες που δημιουργήσαμε κατάφερε κάτι απροσδόκητο:
                                                                                         δεν ευαισθητοποίησε απλά τον κόσμο για ένα κοινωνικό θέμα, αλλά πήγε
                  going out late at night                                                ένα βήμα πιο μπροστά, βοηθώντας να αλλάξουν οι κανόνες της διαφήμισης,
                                                                                         αφήνοντας ένα μόνιμο αποτύπωμα για καλό σκοπό. Πιο συγκεκριμένα,
                       and returning after                                               η καμπάνια “Dear Influencers” για το Dove είχε στόχο όχι απλά την
                                                                                         ενημέρωση για τους κινδύνους των influencers στα μικρά παιδιά, αλλά
                 sunrise, so in my mind,                                                 κατάφερε την αλλαγή των κανόνων της διαφήμισης ώστε να μπουν όρια
                        it’s a place of wild,                                            στη συμπεριφορά τους. Είμαι υπερήφανος για αυτή τη δουλειά, γιατί κατά
                                                                                         κάποιο τρόπο κατάφερε να ξεπεράσει τα όρια μιας τυπικής διαφήμισης.
                        unrestrained fun.”                                               Πώς ορίζετε εσείς την πραγματική “επιτυχία” μιας διαφήμισης στην
                                                                                         καρδιά του καταναλωτή;
                                                                                         Διάβασα μια ωραία παρομοίωση για την επικοινωνία πρόσφατα: οι
                                                                                         διαφημίσεις σήμερα πρέπει να επιβιώσουν όχι στον ζωολογικό κήπο,
                                                                                         αλλά στη ζούγκλα. Αν στο παρελθόν η επικοινωνία ήταν ένας ζωολογικός
                                                                                         κήπος με κανόνες, σήμερα είναι τόσο δύσκολο να κερδίσεις την προσοχή
                                                                                         του κόσμου και το περιβάλλον των media είναι τόσο άναρχο, που μοιάζει
                                                                                         περισσότερο με ζούγκλα. Οπότε εκτιμώ κάθε διαφήμιση και κάθε ιδέα που
                                                                                         καταφέρνει να κερδίσει την προσοχή των ανθρώπων ανάμεσα στα χιλιάδες
                                                                                         μηνύματα που βλέπουν κάθε μέρα. Κάθε ιδέα που περνάει το μήνυμά της
                                                                                         με τέτοιο τρόπο ώστε να διασκεδάσει ή να προβληματίσει τον κόσμο και
                                                                                         να την ανακαλέσουν σε ανύποπτο χρόνο.
            Beyond the 300+ awards you’ve received, what has been an unexpected form     Ποια είναι η επόμενη μεγάλη τάση στο αντικείμενό σας που σας
            of “recognition” that has stayed with you?                                   ενθουσιάζει;
            One of the campaigns we created achieved something unexpected: it didn’t just raise   Η μεγάλη τάση στη διαφήμιση και την επικοινωνία είναι σίγουρα η τεχνητή
            awareness around a social issue, but went a step further by helping to change ad-  νοημοσύνη. Οι επιπτώσεις είναι πολλές – όχι απαραίτητα καλές – αλλά
            vertising regulations, leaving a lasting mark for a good cause. More specifically, the   η έλευσή της θα πυροδοτήσει πολλές αλλαγές. Θα εκδημοκρατίσει την
            “Dear Influencers” campaign for Dove aimed not only to inform the public about   παραγωγή περιεχομένου και ακόμα και μικροί δημιουργοί θα έχουν τη
            the dangers influencers pose to young children, but actually succeeded in changing   δυνατότητα να φτιάξουν εικόνα που θα συναγωνίζεται επαγγελματίες.
            the advertising rules to place boundaries on their behavior. I’m proud of this work   Οπότε το καλό γούστο και οι ξεχωριστές ιδέες θα είναι αυτό που θα
            because, in a way, it managed to go beyond the boundaries of what we usually think   ξεχωρίζει στο μέλλον. Επίσης, το ίντερνετ θα γεμίσει με περιεχόμενο που
            of as a typical ad.                                                          κανείς δεν θα ξέρει αν είναι αληθινό ή τεχνητό, γι’ αυτό προβλέπω μια
            How do you personally define the true “success” of an advertisement in the   επιστροφή στα παραδοσιακά μέσα και στη γνώμη των φωνών που μπορείς
            heart of the consumer?                                                       να εμπιστευτείς.
            I recently came across a great metaphor about communication: today’s ads don’t have   Αν αφήνατε πίσω σας τα πάντα, τι θα κάνατε την επόμενη ημέρα;                                                               IUMAN - INTIMISSIMI UOMO
            to survive in a zoo — they have to survive in the jungle. In the past, communication   Μεγάλη αγάπη μου είναι η φωτογραφία, οπότε κάποια στιγμή θα ήθελα
            resembled a zoo with rules; today, it’s so difficult to capture people’s attention, and   να ξεκινήσω ένα φωτογραφικό project για την πόλη που ζω και ξέρω: την
            the media landscape is so chaotic, that it feels much more like a jungle. So, I truly   Αθήνα. Επειδή είναι τουριστικός προορισμός, είναι πολυφωτογραφημένη,                                                      IUMAN – Intimissimi Uomo presents the new 2025 Beachwear Collection, designed
            appreciate every advertisement and every idea that manages to grab people’s atten-  αλλά νιώθω πως υπάρχουν ακόμα ευκαιρίες να δείξεις τη λιγότερο γνωστή                                                             to offer versatile and innovative garments that meet every seasonal need.
            tion amidst the thousands of messages they see every day. Any idea that delivers its   πλευρά της. Οπότε, ποιος ξέρει, ίσως να το ξεκινούσα από την Αθηναϊκή                                                     A collection that combines style, lightness, and comfort with fresh, adaptable pieces.
            message in a way that entertains or makes people think — and that they recall at an   Ριβιέρα!                                                                                                                   The new beachwear line features contemporary materials, such as the Pegaso Shine
            unexpected moment — is, to me, a success.
            What is the next big trend in your field that excites you?                                                                                                                                                        boxer, available in deep blue, thyme green, titanium, and china blue tones. For those
            The major trend in advertising and communication is undoubtedly artificial intel-  «ΟΙ ΑΝΑΜΝΉΣΕΙΣ ΜΟΥ ΑΠΟ                                                                                                           who prefer a modern, sporty look, the collection also includes a long surfer-style
            ligence. Its impact is vast — not necessarily all positive — but its arrival will trigger                                                                                                                                           variant, available in two different colorways.
            many changes. It will democratize content creation, allowing even small creators to   ΤΉΝ ΑΘΉΝΑΪΚΉ ΡΙΒΙΕΡΑ ΕΙΝΑΙ
            produce visuals that can compete with professionals. So, in the future, what will tru-                                                                                                                             To IUMAN - Intimissimi Uomo παρουσιάζει τη νέα της Beachwear συλλογή 2025,
            ly stand out is good taste and unique ideas. Also, the internet will be flooded with   ΝΑ ΠΉΓΑΙΝΩ ΑΡΓΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ                                                                                                      σχεδιασμένη να προσφέρει ευέλικτα και καινοτόμα ενδύματα, ιδανικά για
            content that no one will be able to tell whether it’s real or artificial, which is why I                                                                                                                            την κάλυψη όλων των αναγκών της σεζόν. Μια συλλογή που συνδυάζει στυλ,
            foresee a return to traditional media and to the voices people can trust.    ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΜΕΤΑ ΤΟ                                                                                                                           ελαφρότητα και άνεση με fresh, ευέλικτα κομμάτια.
            If you were to leave everything behind, what would you do the very next day?                                                                                                                                       Η νέα συλλογή beachwear διαθέτει σύγχρονα υλικά, όπως το μποξεράκι Pegaso
            Photography is a great passion of mine, so at some point, I would love to start a pho-  ΞΉΜΕΡΩΜΑ, ΟΠΟΤΕ ΣΤΟ                                                                                                         Shine, διαθέσιμο σε αποχρώσεις του deep blue, του thyme green, του titanium
            tography project about the city I live in and know well: Athens. Since it’s a tourist
            destination, it’s been photographed extensively, but I feel there are still opportuni-  ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ                                                                                                 και του china blue. Για όσους προτιμούν ένα μοντέρνο, αθλητικό look, η συλλογή
            ties to showcase its lesser-known side. So, who knows — maybe I’d start with the   ΞΕΦΡΕΝΉΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΉΣ».                                                                                                                      περιλαμβάνει μια μακριά παραλλαγή σε στυλ σέρφερ,
            Athenian Riviera!                                                                                                                                                                                                                         σε δύο διαφορετικά χρώματα.




                                                                             108
   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113