Page 105 - Athens-Riviera-Summer-25
P. 105

ATHENS RIVIERA JOURNAL
 influence




 "HOSPITALITY

 BECOMES AN

 ART FORM—AN

 EXPERIENCE
 THAT EMBRACES

 NATURAL

 SIMPLICITY,

 REFINED
 AESTHETICS,

 AND GENUINE

 AUTHENTICITY."










 S  pyros s. kouris is a visionary hotelier who co-leads NUMO   serene, and authentic side. Numo Mykonos Boutique Resort was created for those   ο σπυρος σ. kουρhς είναι ένας επαγγελματίας της φιλοξενίας με σύγχρονη ματιά,   Numo Mykonos: Ανεπιτήδευτη κομψότητα. Καθαρό κυκλαδί-



                                                                                                              Numo Mykonos: Effortless elegance. Pure island light.
 Hotels & Resorts, a brand that reshapes contemporary hospi-
                                                                                                         Opposite, Màre Màre Pool & Beach Bar at Numo Ierapetra —
 seeking elegance, relaxation, and high-quality experiences—blending the island’s
            ο οποίος συνδιαμορφώνει τη στρατηγική και την ταυτότητα της NUMO Hotels &
                                                                                                            where laid-back elegance meets the raw beauty of Crete.
 legendary allure with a more boutique and personalized approach to hospitality.
 tality in Greece. His approach blends minimal luxury with local
            Resorts – ενός brand που επαναπροσδιορίζει τη σύγχρονη ελληνική φιλοξενία. Η
 Partnerships with major brand names, like Hilton, are strategically signif-
 culture, offering travelers immersive, design-forward escapes
            προσέγγισή του συνδυάζει τη λιτή πολυτέλεια με την τοπική κουλτούρα, προσφέροντας
                                                                                                         τικο φως. Απέναντι, Màre Màre Pool & Beach Bar στο Numo
 that respect nature and place.
 icant. How challenging is it to preserve NUMO’s distinct soul within such
            στους ταξιδιώτες εμπειρίες με έντονη αισθητική, που σέβονται τη φύση και τον τόπο.
                                                                                                         Ierapetra — εκεί όπου η ανεπιτήδευτη κομψότητα συναντά
 large-scale structures?
 What is NUMO to you? Not as a company, but as a feeling.
                                                                                                                         την αυθεντική ομορφιά της Κρήτης.
            Τι είναι για εσάς η NUMO; Όχι ως εταιρεία, αλλά ως αίσθηση. Αν έπρεπε να
 If you had to describe it to a friend, what would you say?
 It’s a delicate balance that requires attention. Our partnership with Hilton provides
            την περιγράψετε σε κάποιον φίλο σας, τι θα του λέγατε;
 NUMO is an experience that embraces natural simplic-
 ity, refined aesthetics, and genuine authenticity. It’s the
 remain committed to preserving NUMO’s unique identity—emphasizing detail,
            αυθεντικότητα. Είναι η αίσθηση του να βρίσκεσαι σε ένα περιβάλλον όπου η φιλοξενία
 feeling of being in an environment where hospitality be-
 design, and the overall guest experience.
            γίνεται τέχνη, και κάθε στιγμή σε προσκαλεί να χαλαρώσεις, να ανακαλύψεις και
 comes an art form—where every moment invites you to   reliability, global recognition, and access to a wide audience. At the same time, we   Η NUMO είναι μια εμπειρία που αγκαλιάζει τη φυσικότητα, την αισθητική και την
 The Athenian Riviera has made a strong comeback. Could it be the setting
            να απολαύσεις.
 unwind, to explore, and to truly enjoy.  for a future project?  Το motto της NUMO – Περιέργεια. Πάθος. Αισθητική. – είναι πολύ δυνατό.   Mykonos Boutique Resort δημιουργήθηκε για όσους αναζητούν κομψότητα, χαλάρωση
 The NUMO motto – Curiosity. Passion. Aesthetics. – is quite powerful.   The Athenian Riviera is a fascinating destination with tremendous potential. We are   Ποια από αυτές τις τρεις αξίες νιώθετε πιο κοντά σας αυτή την περίοδο;  και ποιοτικές εμπειρίες, συνδυάζοντας τον μύθο της Μυκόνου με μια πιο boutique
 Which of these three values resonates with you the most at this moment?  closely following its development and wouldn’t rule out expanding there—provided   Η περιέργεια. Είναι αυτή που μας ωθεί να εξερευνούμε νέες εμπειρίες, να καινοτομούμε   και εξατομικευμένη φιλοξενία.
 Curiosity. It’s what drives us to explore new experiences, to innovate, and to con-  the right opportunity arises, one that aligns with our philosophy.   και να βρίσκουμε τρόπους να κάνουμε κάθε ταξίδι μοναδικό για τους επισκέπτες μας.  Οι συνεργασίες με ισχυρά brand names,  όπως η Hilton, είναι στρατηγικής
 stantly seek ways to make each journey truly unique for our guests.  Ξεκινήσατε από την Ιεράπετρα. Πολλοί θα επέλεγαν κάτι πιο “προβλέψιμο”   σημασίας. Πόσο δύσκολο είναι να διατηρείτε την ιδιαίτερη ψυχή της NUMO
 You started with Ierapetra. Many would have chosen a more “predictable”   για ένα πρώτο βήμα. Εσείς τι είδατε εκεί; Τι σας ενέπνευσε σε αυτή την πλευρά   μέσα σε τέτοια μεγάλα σχήματα;
 location for a first step. What did you see there? What inspired you about   της Κρήτης;  Είναι μια ισορροπία που απαιτεί προσοχή. Η συνεργασία με τη Hilton μας προσφέρει
 this part of Crete?  Η Ιεράπετρα είναι ένας αυθεντικός προορισμός, με απίστευτο φυσικό κάλλος και   αξιοπιστία, παγκόσμια αναγνωρισιμότητα και πρόσβαση σε ένα ευρύ κοινό. Παράλληλα,
 Ierapetra is an authentic destination, blessed with incredible natural beauty and a   μια μοναδική ηρεμία που προσφέρει πραγματική απόδραση. Με το Numo Ierapetra   όμως, διατηρούμε την ξεχωριστή ταυτότητα της NUMO, δίνοντας έμφαση στη
 unique sense of tranquility that offers a true escape. With Numo Ierapetra Beach   «Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΧΝΗ – ΜΙΑ   Beach Resort Crete, Curio Collection by Hilton, το «στοίχημα» ήταν να αναδείξουμε   λεπτομέρεια, τον σχεδιασμό και την εμπειρία που προσφέρουμε στους επισκέπτες μας.
 Resort Crete, Curio Collection by Hilton, the challenge was to reveal Crete’s less-  την ανεξερεύνητη πλευρά της Κρήτης και να δημιουργήσουμε μια εμπειρία διακοπών   Η Αθηναϊκή Ριβιέρα έχει επιστρέψει δυναμικά στον χάρτη. Θα μπορούσε να
 er-known side and to craft a holiday experience deeply connected to the landscape   ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ   που συνδέεται βαθιά με το τοπίο και την τοπική κουλτούρα εκτός των τετριμμένων.  είναι το σκηνικό για ένα επόμενο project σας;
 and local culture—far from the ordinary.  Η NUMO έκανε το βήμα στη Μύκονο πέρυσι, σε έναν προορισμό με ήδη   Η Αθηναϊκή Ριβιέρα είναι ένας συναρπαστικός προορισμός με τεράστιες προοπτικές.
 NUMO made its move to Mykonos last year—a destination with an already   ΑΠΛΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΕΚΛΕΠΤΥΣΜΕΝΗ   πολύ δυνατό brand. Πώς συνδέετε εσείς τη Μύκονο με το δικό σας αφήγημα;  Παρακολουθούμε στενά την ανάπτυξή της και δεν αποκλείουμε το ενδεχόμενο
 powerful global brand. How does Mykonos fit into your narrative?  Η Μύκονος είναι ένας προορισμός γεμάτος ενέργεια, αλλά εμείς θελήσαμε να   να επεκταθούμε εκεί, εάν βρούμε την κατάλληλη ευκαιρία που ταιριάζει στη
 Mykonos is a destination full of energy, but we aimed to explore its more refined,   ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ».  προσεγγίσουμε την πιο εκλεπτυσμένη, ήρεμη και αυθεντική της πλευρά. Το Numo   φιλοσοφία μας. 
 104                                                                         105
   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110