Page 92 - Athens-Riviera-Summer-25
P. 92

ATHENS RIVIERA JOURNAL
                                                                           influence




             This brand, Zeus + Δione, as you’ve said, was born out of the need to reconnect with our   Through your work, you collaborate with Greek artisans — weav-  Το brand αυτό, το Zeus+Δione, γεννήθηκε — όπως είπατε — μέσα από την ανάγκη να   Διώνη. Δηλαδή, με ενδιαφέρει περισσότερο η θηλυκή πλευρά — η
             roots and the strength of Greek identity, during a difficult and emotionally charged time. So   ers, embroiderers, textile workers. How important is it for you that   επανασυνδεθούμε με τις ρίζες μας και με τη δύναμη της ελληνικότητας, σε μια δύσκολη και   γλύκα, ο αισθησιασμός της. Δεν χρειάζεται να αποδείξεις πια κάτι.
             how do you manage today to translate that identity into something modern and meaningful,   these traditional crafts are supported and preserved?           φορτισμένη περίοδο. Πώς καταφέρνετε, λοιπόν, σήμερα, να μεταφράζετε αυτή την ταυτότητα   Τώρα μπορεί να βγει η Διώνη προς τα έξω — και αυτό αρχίζει και
             without falling into stereotypes or folklore?                                  At this point, I believe we’ve helped shape — and even create — a trend.    σε κάτι σύγχρονο και ουσιαστικό, χωρίς να πέφτετε στα στερεότυπα ή στο folklore;   φαίνεται στις συλλογές μας.
             Our aesthetics were driven by simplicity and quality, it was never about folklore. Folklore emerges when   Thirteen years ago, we were searching for loom weavers, men and wom-  Η αισθητική μας καθοδηγείται από την απλότητα και την ποιότητα – δεν είχε ποτέ να κάνει με το   Μέσα από τη δουλειά σας συνεργάζεστε με Έλληνες τεχνίτες,
             there’s no real inspiration — when you simply replicate things using different materials, without a per-  en who still worked on traditional looms. And now, in the past two or   φολκλόρ. Το φολκλόρ προκύπτει όταν δεν υπάρχει έμπνευση — όταν απλά αναπαράγεις με άλλα   υφαντουργούς, κεντήστρες. Πόσο σημαντικό είναι για εσάς να
             sonal point of view. Zeus + Δione, especially over the past five years, has evolved a great deal from where   three years, I see more and more people turning to this craft again, with-  υλικά, χωρίς προσωπική πρόταση. H Zeus+Δione, ειδικά τα τελευταία πέντε χρόνια, έχει αλλάξει   στηρίζονται και να συνεχίζονται αυτά τα παραδοσιακά επαγγέλματα;
             we started. What began as a romantic reaction — an expression of our love for heritage and culture   out shame or hesitation. Because they see that their work is now featured   πολύ σε σχέση με την αφετηρία μας. Ξεκινώντας από μια ρομαντική ανάγκη να εκφράσουμε την   Πλέον, θεωρώ ότι έχουμε διαμορφώσει — και δημιουργήσει — μια
             through fashion — has grown into a conversation with an international audience that follows and wears   in some of the world’s most prestigious department stores. What was   αγάπη μας για την κληρονομιά και τον πολιτισμό μας μέσα από τη μόδα, φτάσαμε στο σημείο να   τάση. Πριν από 13 χρόνια ψάχναμε να βρούμε αργαλειοτεχνίτες,
             our creations. Now, I am very happy that, with Marios Schwab as creative director, this approach has   once a labor of necessity — done behind a curtain in a village, to prepare   απευθυνόμαστε σε ένα διεθνές κοινό που παρακολουθεί και φορά τις δημιουργίες μας. Πλέον,   γυναίκες και άντρες που δούλευαν στον αργαλειό, και τώρα βλέπω ότι
             become even more meaningful.He deeply understands Greek tradition, and from that foundation, new   a dowry for a daughter or granddaughter — is now something that same   με τον Marios Schwab ως creative director, η προσέγγιση γίνεται ακόμα πιο ουσιαστική. Εκείνος   τα τελευταία δύο-τρία χρόνια όλο και περισσότεροι ασχολούνται με
             ideas are born. We’re not reproducing the past — we’re redefining it and bringing it to life. For example,   daughter or granddaughter can proudly say: “I’m collaborating with this   κατανοεί σε βάθος την ελληνική παράδοση και μέσα απ’ αυτήν γεννιούνται νέες προτάσεις. Δεν   αυτό, απενοχοποιημένα. Γιατί βλέπουν ότι η δουλειά τους στέκεται
             we’ve just woven a new silk organza in Soufli — inspired by tradition, but entirely new in its execution.  or that fashion house, and we’re creating something of high value.” And   αναπαράγουμε το παλιό — το επαναπροσδιορίζουμε και του δίνουμε ζωή. Για παράδειγμα, μόλις   στα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα του κόσμου. Από εκεί που ήταν
             Dione — and Zeus, of course — have been part of the brand’s name and identity from the very   that brings dignity.                                         υφάναμε μια νέα μεταξωτή οργάντζα στο Σουφλί — εμπνευσμένη από την παράδοση, αλλά εντελώς   μια εργασία ανάγκης, πίσω από την κουρτίνα, στο χωριό, για τα
             beginning. What do these figures symbolize for you, and how do they relate to the woman   At Zeus+Δione, what aspect of the work resonates with you the    νέα στην εκτέλεση.                                                              προικιά της εγγονής ή της κόρης, τώρα η ίδια η κόρη ή εγγονή λέει
             who wears Zeus + Δione today?                                                  most?                                                                       Η Διώνη — και ο Δίας βέβαια — βρίσκονται στο όνομα και στην ταυτότητα του brand από   «συνεργάζομαι με τον τάδε ή τον δείνα οίκο μόδας και δημιουργούμε
             Zeus and Dione are not just a man and a woman. They represent the masculine and feminine aspects that   Zeus + Δione gives me the space to express myself creatively and to ex-  την αρχή. Τι συμβολίζουν για εσάς αυτά τα πρόσωπα και πώς συνδέονται με τη γυναίκα που   κάτι υψηλής αξίας». Και αυτό έχει μια αξιοπρέπεια.
             we all carry within us. That’s why there’s a “+” in the name — it’s about union, about bringing the two   plore every idea without limitations. But I’m equally passionate about   ντύνεται σήμερα με Zeus+Δione;                          Στην Zeus+Δione, ποιο είναι το κομμάτι της δουλειάς που σας
             together. It was never going to be Dione alone, or Zeus alone. At the beginning of the brand’s journey,   the development side — not just expansion for its own sake. Because I   Ο Δίας και η Διώνη δεν είναι απλώς ο άντρας και η γυναίκα. Είναι το αρσενικό και το θηλυκό κομμάτι   εκφράζει περισσότερο;
             I think Zeus was more dominant, because we were women at a stage in life where our careers and con-  come from a strong corporate background, nothing we do is random. I   που όλοι μπορεί να έχουμε μέσα μας. Γι’ αυτό και το «+» στο όνομα — γιατί κάνει τη σύζευξη, τους   Η Zeus + Δione μου δίνει χώρο να εκφραστώ δημιουργικά και να
             victions were very strong. Our choices leaned more toward the androgynous — they were stricter, more   would never move forward without planning, without structure, without   φέρνει μαζί. Ποτέ δεν θα ήταν η Διώνη μόνη της ή ο Δίας μόνος του.  Στην αρχή της πορείας του   εξερευνήσω κάθε ιδέα, χωρίς περιορισμούς. Με ενδιαφέρει, όμως
             defined — because that’s who we were at the time. In recent years, through experience and through my   clear intent. Strategy is part of how my mind works — and our vision is   brand, νομίζω υπερίσχυε ο Δίας, γιατί ήμασταν γυναίκες σε μια φάση που η καριέρα και τα πιστεύω   εξίσου και το κομμάτι της ανάπτυξης — όχι απλώς της επέκτασης.
             collaboration with Marios, I feel I can allow more of Dione to come through. I’m more interested now   always long-term. Within that framework, a major milestone for us was   μας ήταν πολύ έντονα. Οι επιλογές μας είχαν μέσα τους περισσότερο το ανδρόγυνο στοιχείο. Ήταν   Επειδή έχω πολύ δυνατή την εμπειρία από τον corporate χώρο, τίποτα
             in the feminine side — her softness, her sensuality. There’s no longer a need to prove anything. Now,   the agreement we finalized in December 2024 with the Halcyon Equity   πιο αυστηρά, πιο συγκεκριμένα — γιατί έτσι ήμασταν τότε. Τα τελευταία χρόνια, με την εμπειρία   δεν γίνεται τυχαία. Δεν θα κάνω ποτέ κάτι χωρίς σχεδιασμό, χωρίς
             Dione can step forward — and that’s starting to show in our collections.       Partners fund, led by Eleni Bathianaki. It was a strategic alliance unlike   και με τη συνεργασία μου με τον Μάριο, νιώθω ότι μπορώ να αφήσω να φανεί περισσότερο η   οργάνωση, χωρίς στόχευση. Η στρατηγική είναι κομμάτι του δικού >


                                                     “The Athenian Riviera has a rare opportunity to become                                                                                                     «Η ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΡΙΒΙΈΡΑ ΈΧΈΙ ΤΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΈΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ
                                                                                            something authentically Greek.”                                                                                                                        ΓΙΝΈΙ ΚΑΤΙ ΑΥΘΈΝΤΙΚΑ ΈΛΛΗΝΙΚΟ».
   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97